• Vrijwilligerssysteem

    Binnen de vereniging werken we sinds een paar jaar met het digitale vrijwilligerssysteem. Hierin vind je alle taken die in een handbalseizoen gedaan moeten worden. Je moet hierbij denken aan het fluiten van jeugdwedstrijden, tijdwaarnemen, poetsen van de kantine en kleedkamers bij De Kraacht (ons eigen clubhuis), bardienst bij De Kraacht.

    Alle (ouders van) leden worden geacht 3 taken te vervullen (zie vrijwilligersbeleid). Voor de leden vanaf de A-jeugd wordt dringend verzocht om in te schrijven voor het fluiten van jeugdwedstrijden. Iedereen wil graag handballen en scheidsrechters zijn daarbij onmisbaar. 

    Elk jaar voor de start van het seizoen vullen we het systeem weer met nieuwe taken. Daarna krijgen alle leden een mail met het verzoek zich in te schrijven voor taken. 

    Daar staat altijd een uiterlijke inschrijfdatum bij, daarna gaan we alle nog openstaande taken inplannen met leden die zich nog niet hebben ingeschreven. 

    Ouders van leden zullen we niet indelen voor het fluiten, of zij moeten zelf hebben aangegeven dit te willen doen.

  • Taken tot en met december

    Eind augustus beginnen we met het invullen van de taken tot en met december.

  • Taken tot en met juni

    Schrijf je voor 27 maart in voor de taken tot en met juni. Daarna gaan wij de taken indelen.

  • Inschrijven van taken

    Het inschrijven van vrijwilligerstaken gaat vanaf nu via de HandbalNL app. Voor vragen kun je terecht bij vrijwilligers@white-demons.nl