Binnen de vereniging werken we met het digitale vrijwilligerssysteem. Hierin staan alle taken die er in een handbalseizoen zijn. Denk hierbij aan hulp bij activiteiten en oa het fluiten van jeugdwedstrijden, tijdwaarnemen, bardienst, poetsen van de kantine en kleedkamers bij De Kraacht.
Alle (ouders van) leden worden geacht 4 taken te vervullen. Het inschrijven van vrijwilligerstaken gaat via de HandbalNL app. Let op vanaf 17 jaar schrijf je je in voor specifieke taken (zie vrijwilligersbeleid).
Korte uitleg:
In de HandbalNL app, onder het kopje [persoonlijk] en dan [vrijwilliger] vind je de vrijwilligerstaken onder [Mijn taken]. Vink alle taken aan om de taken zichtbaar te krijgen.
Hierna ga je naar het kopje [Programma]. Je ziet je eigen wedstrijden én de taken die je aan jezelf kunt toewijzen. Je klikt op de taak. Je ziet dan het aantal punten en als je naar beneden scrolt, zie je een + om de taak aan jezelf toe te wijzen. Nadat je je hebt aangemeld voor een taak is het niet meer mogelijk om je af te melden, je regelt zelf een vervanger.
Elk jaar voor de start van het seizoen wordt het systeem gevuld met nieuwe taken. Alle leden krijgen het verzoek zich in te schrijven voor taken.
Hierin staat een uiterlijke inschrijfdatum. Kort daarna worden de openstaande taken toebedeeld.
Eind augustus beginnen we met het invullen van de taken tot en met december.
Eind december beginnen we met het invullen van de taken tot en met juli.
Voor eventuele vragen kun je terecht bij vrijwilligers@white-demons.nl